Gott Nytt År och allt det där

Peter Bäckström Drakes statusrad: Snälla facebookvänner, kan ni inte skriva något låtsasklokt om året som gått eller året som kommer? Det vore kul att läsa.

 

Själv har jag inget klokt att komma med. Det klokaste jag gjort i dag var att övertala mamma att gå till Systembolaget åt mig så att jag själv hinner åka och köpa ett par klackskor.

 

Nöjesredaktören Victor frågade tidigare om jag inte ville fira nyår utomlands men jag tackade nej. Nu ser jag hans bilder från Maldiverna på facebook. Hans hus ligger mitt ute i klarblått vatten. Jaha. Whatever.

 

Hjärnforskaren Berra ringde och berättade att han och sportreporter-Martin ska gå på en finfest i kväll. Det är smoking som gäller men alla ska ha en mask med sig. Antagligen kommer alla att ha sådana där tjusiga masker som sitter på en pinne och som man håller framför sitt ansikte. Alla utom Berra och Martin. För Berra har införskaffat två gubbmasker med buskiga ögonbryn som de ska gå omkring med.

 

Förra året shottade jag in det nya året. I år ska jag vara traditionell och dricka champagne. 


Kommentarer
Postat av: Lennart

Gott nytt år!!! 2013 blir garanterat ett bra år för många härliga flygningar!!!

2012-12-31 @ 19:18:42
Postat av: Matte

Gott nytt år!

2012-12-31 @ 22:19:31
Postat av: Anonym

Fest!!!!!!

2012-12-31 @ 22:19:51
Postat av: Pernilla

God fortsättning till er med!

Ja Lennart, i år ska det bli många härliga flygningar.
Jag väntar fortfarande på att vädret ska bli bättre så att jag kan flyga mörker. Nu börjar jag längta ordentligt till att komma upp igen. Ha det fint så ses vi!

2013-01-01 @ 15:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback