Nattamat

Lisa, Johan, jag och cirka 10 personer till gick på pub i går. Jag längtade till stängning för då skulle vi nattaäta. Jag har kommit på den grejen på senare tid men nu verkar jag fast för det är verkligen extra gott att äta en massa onyttligt den tiden på dygnet.

 

På juldagen var Lisa också ut och när stället stängde bestämde hon sig för att gå till Max. Cirka 50 andra personer var också på väg ditåt så Lisa började springa. ”Ska ni till Max?” ropade hon när hon sprang förbi och det skulle tydligen alla. ”Då hinner jag före er i kön” skrek Lisa och det resulterade i att alla 50 började jaga henne. Hela bunten sprang ända fram men Lisa var snabbast och vann.

 

I dag har jag varit på gymmet och sedan gick jag en promenad till Kattis. Hon serverade kaffe utomhus och därefter gick vi en till promenad, så nu har jag förhoppningsvis tränat bort vegoburgaren och alla strips.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback