Onsdag

I dag fick jag ett julkort från Frälsningsarmén och ett från en familj som hade sina två barn som motiv. Jag har aldrig sett de där barnen och jag känner inte igen namnen på föräldrarna heller men det var trevligt att få ett kort i alla fall.

 

I kväll ska jag, Lars-Erik och Erik från flygklubben få en bowlinglektion av Martin. Han har tävlat i det där och ska lära oss hur man gör för att få strike. Han har lovat att han verkligen ska visa oss hur vi ska göra för att bli bättre och inte bara stila runt själv.

 

I morgon kommer Ria hit. Jag ringde först en annan organisation men de svarade så surt att de inte har tid att hämta några saker så jag är glad att Ria kommer istället för han lät vänligt inställd. Jag ska bland annat ge bort ett köksbord och så hittade jag fyra bokhyllor som åker med på köpet. Hyllorna är i och för sig min brorsas men jag struntar i att fråga vad han tycker om det där. Är man inte beredd att ta ett nej är det ingen idé att fråga. Hyllorna ska bort Niklas Urban. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Myyyyys

2012-12-19 @ 21:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback