Scorpions

Många klagade över att det inte gick att ringa eller smsa i Göransson Arena i går. Det var bara min Samsung för 199 kronor som fungerade utmärkt så den var väldigt populär. Några klagade även på att banden hela tiden började för tidigt. De låg cirka 20 minuter före schemat så många journalister och fotografer missade en del av spelningarna. Själv vimlade jag åt Arbetarbladet och plåta Scorpionskonserten åt Aftonbladet så för mig var det ingen fara.

”Vem är sångaren?” frågade jag min fotokollega Jenny.

”Det är fint att vi kan vara så ärliga mot varandra” svarade hon och verkade bli lite imponerad över att jag vågade ställa den dumma frågan. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt! /Cat

2012-12-09 @ 17:44:46
Postat av: Pernilla

Tack!

2012-12-10 @ 16:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback