Fotboll, hockey och trav

I dag har jag plåtat Gif-tränaren Pelle Olsson. Först på hans kontor och sedan på träningen. På torsdag morgon ska jag även hem till honom och därefter ska vi ut och gå. Mycket Pelle blir det, men det är bara trevligt för det var riktigt intressant att lyssna på intervjun. Reportern ställde frågor, Pelle svarade och jag drack kaffe och lyssnade. På lunchen bröt vi av fotbollen med att åka och titta på hockey i Läkerol Arena samtidigt som vi åt. Reporterns häst som ska starta på Valla är barfota så vi åkte även och köpte skor till honom. Eftersom reportaget inte är publicerat så visar jag istället vad som var över Pelle under träningen, nämligen ett ganska fint moln. Jag tror att det heter cumulus nimbus.


Kommentarer
Postat av: Johan

Du får nog gå några met-lektioner till allt tror jag.....

2012-03-09 @ 16:38:24
Postat av: Pernilla

Haha. Jag gled visst igenom på tur...

2012-03-09 @ 17:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback