Pinsam reporter

Tord och jag var tillbaka i björnskogen i Hälsingland i dag. Det blev bra bilder på en sorglig händelse. En av poliserna kom och tog i hand och hälsade och det är ganska ovanligt att de gör det så Tord och jag konstaterade att det måste vara en snäll polis. Efter det blev Tord mycket pinsam och började stöta på honom för min räkning utan att jag bett om det. Han var så pinsam och slutade inte trots att jag sa till honom flera gånger så tillslut fick jag slå honom i magen för att han skulle tappa luften och bli tyst.


Kommentarer
Postat av: britt

Synd att det inte var en brandman pernilla....

2012-01-30 @ 11:34:42
Postat av: Pernilla

Det hade han faktiskt varit tidigare Britt, så du skulle ha varit där du med.

2012-01-30 @ 12:37:12
Postat av: britt

Tänkte på dig. Jag har ju en kulturarbetare...

2012-01-30 @ 23:19:57
Postat av: Madelene

haha, Tord då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback