Rensning

Nu har jag rensat igen. Det går lättare och lättare att kasta saker så snart står jag kanske här och undrar vart allt tog vägen. Även denna gång har jag fått ihop mycket som ska bort. Först får kompisarna ta vad de vill ha och därefter får Erikshjälpen komma och ta resten. Synd bara att jag hörde om Erikshjälpen på tv i dag. Jag lyssnade bara lite så jag uppfattade inte riktigt vad det handlade om utan bara att det var någonting dåligt. Folk var besvikna. Nu vill jag väldigt gärna bli av med mina saker så de får hämta dem ändå och så håller jag tummarna för att jag samtidigs hjälper barn och ungdomar i världen på det viset Erikshjälpen påstår sig göra.


Kommentarer
Postat av: hanna

Vad snäll du är. Jag måste också rensa speciellt förrådet, helt proppfullt!

2012-01-24 @ 22:23:15
Postat av: Pernilla

Gulliga Hanna! Jag tycker du rensar bra hemma hos dig.

2012-01-25 @ 20:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback