Torsdag

I dag hann jag inte kasta så mycket men jag tog i alla fall mina Forexkuvert och löste in tre olika valutor. Jag har väntat med det där för jag trodde inte det var så mycket pengar, men jag fick i alla fall ihop 2641 kronor. Det var nära att det skulle bli lite mindre för tjejen i kassan ropade på en till och de stod tillsammans och skrapade och rev i en av sedlarna som de trodde var falsk. Men efter en lång överläggning beslutades det tillslut att den var äkta.

 

Innan växlingen var jag på gymmet och Bertil var också där. Han har utnämnt sig själv till min pt och han skriker och skäller allt vad han orkar. Jag bryr mig inte om att han låter på det där viset men jag märker att folk runtomkring blir lite nervösa. I dag skrek han som vanligt att jag ska ta mer i vikt. Det gjorde jag och till min förvåning gick det riktigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback