Brolin-kopian 30 år

Brolin-kopian fyller 30 år snart. Han har länge pratat om att ha en fest, men för några dagar sedan ringde han och sa att han tänker hoppa över det för han orkar inte fixa. Jag som var peppad på att gå på kalas drog genast till med en övertalningsreplik:

- Du vet ingen fest inga presenter och jag har dessutom redan fixat lite till dig.

Dagen efter kom det ut en inbjudan på facebook. Festlokalen är en båt som ligger i Gavleån. I dag ringde han igen så jag passade på att fråga om jag kan ta åt mig äran för att festen blir av.

- Var det för att du kom på att du vill ha presenter som du fixade festen?

- Ja, men jag tror att jag har tagit mig vatten över huvudet. Jag har bjudit 110 personer plus respektive och väldigt många har tackat ja redan.

- Ja, jag såg det, det blir roligt. Hur många personer får plats på båten?

- Det har jag inte en blekaste aning om.

- Många presenter blir det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback