Mario

I dag spelade jag tv-spel med självaste Mario. Han stod inne på Media Markt i Helsingborg. När Annelie och jag var i Japan tjatade hon på mig att vi bara måste åka till Nintendos högkvarter i Kyoto. Alltså till byggnaden där Nintendo grundades. Jag tyckte det lät måttligt spännande men Annelies entusiasm gjorde att jag följde med. Det hela visade sig vara en vit byggnad med en liten skylt högt upp där det stod Nintendo. Det var inte mycket att se men vi gick ändå in på gården och hoppades att Mario skulle komma ut och leka med oss. Vi hade ju trots allt åkt runt halva jorden för att träffa honom. Mario verkade då ha vaknat på helt fel sida och skickade istället ut en vakt som direkt körde bort oss från området.


Kommentarer
Postat av: micke

Så snygg du är! :)

2012-03-23 @ 22:38:00
Postat av: Pernilla

Snällt skrivet Micke!

2012-03-23 @ 22:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback