Vinjakt

Jag ser till min fasa att det inte finns något vin i minibaren. Det håller inte. Vi ska fira att dagen gått bra. Man behöver så klart egentligen inte fira med alkohol, men nu är ändå planen så. Andreas vill ha en whisky och jag vill ha vin. Så ska det bli. Nu ger vi oss ut på jakt.

Här är för övrigt två filmer som Andreas gjort:

http://www.youtube.com/watch?v=f--wYnDY4vI

http://www.youtube.com/watch?v=L9wMoK0Gxcs

För övrigt nummer två är att jag har ett mycket större och lyxigare rum än honom. Han drog en chansning och gick fram till receptionen:

- Nu är det så här att Pernilla är min assistent och hon fått ett större rum än mig, så nu måste jag byta till ett som är större än hennes.

Jag förklarade för Andreas att det där är någonting han får hacka i sig och att det är larvigt och omoget att bry sig om vem som bor störst. Men det är jag som gör det. Jag bor störst och lyxigast.


Kommentarer
Postat av: fredde

missat att BRYNÄS GÅTT TILL SEMI,borde vara ett stort vrål på hela bloggen.

2012-03-21 @ 23:28:56
Postat av: Pernilla

Jag var ute och käkade italienskt i går så jag hade inte tid. Men det är sant, det borde absolut ha varit jubel och vrål för deras skull.

2012-03-22 @ 22:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback