TV4

TV4-reportern Anders ringde tidigare i dag. ”Jag passar på att ringa nu när du hör att jag åker båt.” Han hade varit i sin stuga på Limön och ringde för att malla sig. Jag skulle plåta hela TV4:s redaktion så han bokade in tiden. Det var nästan för mycket att höra om både stuga och båt, för en stund tidigare hade min kompis Kattis berättat att både hon och min vän Ulrika har fri glass på jobbet. Det är SIA glass som kommer och fyller på med glasspinnar och strutar och de får äta hur mycket de vill hela dagarna. Jag blir så avundsjuk så jag håller på att smälla av. Själv har jag skrivit färdigt ett reportage som skulle vara runt 4000 tecken. När jag var färdig och tittade hur många tecken jag skrivit så var det exakt det. Så om dom skulle gnälla på att texten är dålig kan jag påpeka att den i alla fall har exakt rätt längd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback