Hovet och Gefle Dagblad

I går var det 50 år sedan AIK flyttade in på Hovet och det stod på deras hemsida att det skulle firas. En vän till mig skulle dit så jag följde med. Det hela firades för lite. Det blev bara några få mål och i övrigt hände det inte mycket heller men det var en trevlig Stockholmsutflykt i alla fall. AIK förlorade mot Linköping med 1-2.

 

På förmiddagen i dag kom GD för att intervjua mig. Hoppas jag sa någonting riktigt smart men det tvivlar jag på. När jag tänker efter vad jag sagt så är det väl just ingenting som kommer få mig framstå som smart. ”Jag försöker skriva kort så att det blir fler bilder istället” löd reporterns sammanfattning. 


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Hej Pernilla! Jag hoppas jag hittat rätt Pernilla :)Jag hittade en bild på internet som du tagit (http://www.google.se/imgres?q=ola+lindholm&hl=sv&sa=X&tbo=d&rlz=1R2GGLL_en&biw=1920&bih=1003&tbm=isch&tbnid=f0mmOk7MwQNXvM:&imgrefurl=http://webnews.textalk.com/strandaren/ola-lindholm-gar-tva-vagar&docid=ecpmGvIz6qkGSM&imgurl=http://webnews.textalk.com/upload/article/bild/4/388242/Ola-Lindholm_foer-webb_s.jpg&w=400&h=600&ei=erOzUN_BH8Pf4QS06IDADw&zoom=1&iact=rc&dur=187&sig=108437120242594413040&page=1&tbnh=145&tbnw=97&start=0&ndsp=54&ved=1t:429,r:2,s:0,i:158&tx=73&ty=57) och jag undrar om jag får använda den i min skoltidning? Tidningen ligger på internet och heter distanz.net. Jag går på Kunskapsgymnasiet i Globen, i Stockholm.

Med vänliga hälsningar,
Lillemor

2012-11-26 @ 19:32:12
Postat av: Anonym

Hej Pernilla! Jag undrar om jag får använda en bild som du tagit på Ola Lindholm. (http://webnews.textalk.com/upload/article/bild/4/388242/Ola-Lindholm_foer-webb_s.jpg) Jag tänkte använda den till min skoltidning som ligger på internet, distanz.net. Jag går på Kunskapsgymnasiet i Globen, i Stockholm.

Med vänliga hälsningar,
Lillemor

2012-11-27 @ 09:43:24
Postat av: Pernilla

Hej Lillemor!
Vad snällt att du frågar. Just den där bilden har Kamratposten friköpt så det är bäst om du frågar dem istället. Vilken intressant skoltidning ni gör. Nu vet jag både hur jag ska göra för att hålla mig pigg i höst samt hur man lagar pannkakor på bästa vis.
Ha det fint!

2012-11-27 @ 11:36:14
Postat av: Lillemor

Okej, tack så mycket ändå :) Ja, snart kommer mitt egna personporträtt av Ola upp. Men glömde ta bild när jag mötte han.. Det löser sig nog iallafall!

Detsamma!

2012-11-27 @ 17:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback