Fröken Köpis

Efter middagen tog vi en promenad för att orka med efterrätten. Kattis bor granne med Valbo köpcentrum och eftersom vi hade självaste Köpismodellen med oss på festen så gick vi dit. Maria som hon heter var inte helt nöjd med denna uppståndelse, men demokratiskt som det ska vara så blev hon nedröstad och tvingades vika ner sig och följa med. Kattis tog med en stege så att vi skulle kunna komma upp och titta ordentligt på bilden. Ida, Fia, Ulli och Jennie var också med och bar alla på lite skumpa för att fira Maria. Jag tyckte att vi skulle hissa henne där framför skylten men jag fick inte något gehör för det. Däremot hörde jag att någon annan hade en idé:

- Om det blir så att Maria blir för full och stupar i kväll så kan vi lägga henne under skylten.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggingar! /Cat

2012-10-06 @ 18:36:27
Postat av: britt

vad är det du gör på din nya bloggbild i ab? Visar du musklerna eller?

2012-10-07 @ 15:42:57
Postat av: Pernilla

Haha. Jag står och lutar mig mot nåt tror jag. Det är inte jag som valt den där bilden.

2012-10-07 @ 20:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback