Nykter AW

Efter en sushilunch följde jag med på studiebesök hos dj-Peter som skulle spela på after worken. Jag satt bredvid och drack vatten och ropade att han måste scratcha mer och det var han snäll och gjorde. Planen var att jag skulle åka hem för att göra ett språktest som man måste ha gjort för att få flyga upp, men testet blev framflyttat till i morgon istället så där satt jag och drack vatten helt i onödan.

 

Jag träffade på en kille också som jag kände igen och det sa jag till honom flera gånger.

- Jag vet att jag har sett dig förut, jag vet bara inte var.

Så satt jag och tjatade ett långt tag tills jag kom jag på vad han jobbat med förut. Då kändes det lite dumt att jag gått på sådär för innan han började arbeta på sitt nuvarande jobb var han porrskådis.


Kommentarer
Postat av: Anna

"Har sett dig förut". Haha!

Postat av: Pernilla

Ja, det var lite pinsamt och stackars kille som verkar försöka lägga det där bakom sig. (Jag måste tillägga att jag faktiskt inte har sett honom på någon film)

2012-11-02 @ 19:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback