Gefle-Mjällby 1-0

I går hämtade och lämnade jag Martin innan Brynäsmatchen. Jag tänkte att jag i gengäld kunde få lite hjälp. Eftersom det regnade och var blött ute frågade jag:

- Jag har svindyra Vagabondskor på mig och de ska helst inte bli blöta så jag tänkte att du kan bära in mig från parkeringen.

- Nej, det skulle ju se helt knäppt ut, sa han och lämnade mig med mina dyrbara skor.

I dag skulle han lifta med mig igen efter GIF-matchen.

- Nu gick du i en vattenpöl. Plötsligt skiter du i allt nu när du har andra skor.

I dag lyckades jag i alla fall få honom att bära ett av mina objektiv och mitt stativ, så det går framåt.

 

Patrik Rosengren var också hjälpsam i dag. Han hjälpte Jakob Orlov som troligen fick kramp i benet. Det var ju snällt av honom att bry sig om en motståndarspelare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback