Modell

Det här med tjänster och gentjänster är ju lite smått jobbigt. Särskilt när det är dags för en gentjänst vilket det var i dag. Britt har varit modell åt mig och nu ville hon att jag och en till skulle vara det åt henne, så innan jag åkte och gjorde ett eget fotojobb var jag framför kameran.

”Låtsas som Pernilla har sagt någonting roligt för en gångs skull” sa Britt till den andra tjejen.

Vi skulle alltså se glada ut. Vi log och gick och log och gick. Gick gjorde jag för övrigt hem också. Ner till stan fick jag åka med Britt men när bilderna väl var tagna så var taxiverksamheten slut.
 

Kommentarer
Postat av: micke

Sidär, jag som var vid torget nästan hela dagen och missade detta.
Var dyker dessa modellbilder upp sedan då? :)

2013-04-10 @ 21:49:55
Postat av: Pernilla

Jaså du missade att vi gick fram och tillbaka där på torget, men det var nog inte så mycket att se i alla fall. Bilderna kommer på en hemsida som ska lanseras om några veckor tror jag. Möjligen kommer de i någon broschyr eller någonting liknande också. Jag kan lägga ut en länk när sidan är färdig.

2013-04-10 @ 22:13:19
Postat av: britt

Du skötte ditt uppdrag med glans, din snygging. Och det där med bilkörning...jag har annat att göra än att skjutsa modeller fram o tillbaka.

2013-04-10 @ 23:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback