Wetterlings - Swedish Axe Works

Göteborg-Lina är här och vi var och lärde oss en massa om yxor i dag. Det var VD-Julia som visade oss runt. Vi tittade även på kraftverket som hon startat så att företaget numera producerar sin egen ström. Julia dansade en liten regndans i champagne när verket öppnades och det resulterade i att det blev den regnigaste sommaren på 130 år eller vad det nu var. I år tänker hon i alla fall inte dansa för i år har hon planerat in en semester. Själv väntade jag på lite regn i dag men det verkar inte komma så jag får packa mig i väg till flygplatsen nu för att flyga till Västerås. Där ska jag äta en smörgås och sedan flyger jag hem igen.

Kommentarer
Postat av: Lennart

Du får det att låta så kul att flyga.. "Där äter jag en smörgås" ;-)

2013-04-18 @ 15:00:37
Postat av: Pernilla

Haha. Ja, eller hur. :-) Men det var en god smörgås ska du veta. Du får faktiskt komma och visa upp ditt flygplan snart. Jag väntar...

2013-04-18 @ 16:23:49
Postat av: Lennart

Haha. Det är då kul med eget flygplan. Propellern måste skickas till Norge för den läcker olja!! Suck... :(

2013-04-18 @ 17:35:56
Postat av: Pernilla

Aj då. Du får komma och flyga på Gävles så länge. Du kan även flyga in dig på pipern i Storvik.

2013-04-19 @ 19:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback