Bra dagar

Just nu går det bra för många av de kriminella jag känner.

Först ringde en och berättade att han fått skuldsanering och kort därefter ringde en annan som bytt fängelse.

”Du anar inte vad vackert det är här. Det är helt fantastiskt. Jag önskar jag kunde få ta en bild och skicka till dig.”

En annan har fått jobb och är otroligt glad över det.

”Jag är så glad att någon vill satsa på mig. Jag känner en enorm tacksamhet till alla som hjälpt mig komma hit. Jag har vuxit som människa den senaste tiden och jag är inte alls lika deppig längre. Min mamma tycker också att jag har förändrats. Hon gråter och säger att hon älskar mig. Ibland på kvällarna gråter jag med för allt jag gjort tidigare och för tankar jag har tänkt.”


Kommentarer
Postat av: Annelie

Nejmen Lillemor då..Kram kram

2013-08-17 @ 16:20:21
Postat av: Pernilla

:-) Fel mamma. Kram

2013-08-17 @ 18:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback