Fint

En av de kriminella som jag känner ringde i går. Han har varit ovän med en annan kille i flera år och jag har tjatat på båda att de måste komma över allt gammalt och bli sams. För några dagar sedan råkade de ses.

- Han var utanför en affär när jag gick in där. Först såg jag inte att det var han så jag gick bara förbi men när jag kom ut igen såg jag vem det var.

- Vad gjorde du då?

- Jag gick fram och gav honom en kram.

- Va? Men vad fint. Vad glad jag blir. Det var verkligen bra och stort gjort av dig.

- Ja, du har ju sagt åt mig att läsa alla de där ”bli snäll böckerna”.

- Han måste ha trott att du tänkte strypa honom och blivit väldigt förvånad när du släppte i tid. Verkligen fint gjort.

- Nu har jag skickat ett sms till honom också.

- Åh, vad bra du har blivit. Om du nu skrev någonting snällt alltså.

- Ja, jag skrev någonting snällt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback