Tankning

Det blir rätt mycket tanka nuförtiden och då menar jag inte att det festas utan det är bilen som ska ha sitt. I morgon till exempel ska jag på jobb i Falun, på söndag är det jobb i Stockholm, på måndag är det ett i Gävle och på tisdag ska jag till Sundsvall. Jag fick återbäringen från OK nu och för första gången engagerade jag mig i det där och kollade upp hur mycket stålar jag faktiskt sparar genom att åka runt och leta OK-stationer i alla städer. Jag har tankat för 20 899 kronor och får då hela 218 kronor tillbaka. Hur i all världen skulle jag klara mig utan den återbäringen? Tjohooo!


Kommentarer
Postat av: micke

Haha! Känns som att de kronorna har gått åt bara genom att du kört och letat efter mackarna :)

2013-08-02 @ 20:25:26
Postat av: Pernilla

Ja, precis. :-) Nu struntar jag i de där OK-poängen. Nu tänker jag tanka på andra ställen också.

2013-08-03 @ 18:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback