Julgala och julbock

Julgalan får tummen upp och det får även Darin, Agnes, Lasse Berghagen, Brolle, Timbuktu, Andreas Johnson, Jill Johnson och Pauline. Vi stannade till och med på dansen efteråt så jag somnade efter klockan 4. En timme senare ringde TT och ville att jag skulle plåta bocken som brunnit ned så jag tog en taxi dit. Jag sov sedan en timme i lägenheten och kom därefter på att min kompis Annelie skulle jobba i dag så jag liftade tillbaka till Valbo med henne. När jag stod ute och väntade på skjutsen kom två trevliga tjejer som snällt frågade om jag tror att det finns ett slut på det här lidandet. Bakfull var jag inte, så de kan inte ha syftat på det. De ville ge min en broschyr också men jag var inte riktigt upplagd för några djupa frågor just då så jag tackade nej. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback