Ner eller upp

Kattis jobbar på en reklambyrå och just nu gör hon reklam åt Falu Gruva. Hon försökte boka in mig på en singelkväll där i morgon. Falu Gruva ordnar en visning på Alla hjärtans dag för alla ogifta människor och Kattis tyckte att jag skulle åka dit. Hon kunde till och med tänka sig betala det åt mig, men jag har inga planer att gå under jord för jag har bestämt att jag ska upp bland molnen istället. Jag har bokat ett flygplan till i morgon. Både jag och flygläraren kunde och ville flyga i dag också men killen i flygtornet meddelade att de inte hunnit ploga banan eftersom de jobbat med en massa andra grejer. I morgon ska de i alla fall prioritera plogningen så om molnen inte är för låga flyger jag klockan 19.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback