Flygfritt

Tanken var att jag skulle titta på Stockholm nu. Pilot-Richard ringde och berättade att man ser hela vägen dit när man flyger i mörker, men tyvärr var molnen för låga i kväll så det blev ingen flygtur alls. Jag gör ett nytt försök på söndag, måndag eller tisdag.

 

Ulrika var hem till mig i går för att hämta två kavajer som min mamma hjälpt henne att korta upp ärmarna på. Som vanligt hade hon urtjusigt fixade naglar. Den här gången var de i samma färg som mina hundar så hon vill låna en av dem och gå runt och matcha. Alice passar utmärkt till den uppgiften för hon vill bli buren hela tiden när vi är ute.

 

Ulrika tyckte att det för dagen bara var hennes naglar som platsade på bild så de och hennes kavajer får vara med.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback