Loppis & Vandrande pinnar

Sofiedalsvägen ligger väldigt nära Valbo köpcentrum och där bor en driftig tjej som ordnat en loppis. Hela gatan ska förhoppningsvis vara med så skriv upp lördagen den 27/7 klockan 11-15 i kalendern och kom dit och fynda då. Jag och några av mina vänner ska troligen också vara med och vi hoppas att massor av saker får nya hem så att vi får plats med nytt.

 

Och till någonting helt annat… Om någon har eller vet något barn som har en vandrande pinne och som vill vara med i ett reportage i tidningen så kan ni gärna höra av er till mig. Det är lite brådis. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har mailat. /Cat

2013-07-14 @ 11:11:05
Postat av: Pernilla

Tack så mycket!

2013-07-14 @ 20:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback