Linus

Jessika bodde granne med mig under hela min uppväxt. Hon har fem katter, flera hästar och nu har hon även fått sonen Linus. I dag kom hon och visade upp den lille starke, glade, vildingen. Hon var här när hon var gravid också men trots att hon är smal så såg man ingenting av det då.

- Jag sög in magen.

Ingen på jobbet visste någonting heller för hon ville inte hålla på och prata om barn hela tiden.

- Jag hade stora kläder på mig och så sög jag in magen där med. Det var väl de sista veckorna jag berättade det för alla mina kollegor.

- Du måste ha blivit helt blå i ansiktet.

- Nej, det gick så bra så.

Här är han. Den gulliga ungen som legat pressad i Jessikas insugna mage.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ullis

Otroligt! Vilken sötnos!

2013-06-21 @ 13:35:15
Postat av: Anonym

Ja, verkligen!

2013-06-22 @ 21:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback