Blandat

På väg till ett möte på Arbetarbladet gick jag genom en tunnel. Jag passade på att plåta lite för vissa tycker det är konstigt att jag som är fotograf inte lägger ut bilder oftare. Därför tog jag några nu för att piffa till inlägget som kommer att handla om just ingenting.
 
Mötet handlade i alla fall om friidrottstävlingarna som jag ska plåta i morgon. Det är barn som tävlar och det brukar vara riktigt trevlig stämning där. På kvällen ska jag inte på barnkalas men nästan. Sportreportern Linus fyller 25.
 
Matte ringde precis. Han brukar göra det på väg hem från jobbet för att fördriva tid.
- Vilka fula Hedesundabor som är ute i trafiken. De kan inte köra bil.
- Matte, säg snälla saker. Var positiv.
- Jag är kung, kung, KUNG! Det kan du skriva i bloggen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback