Fest

Snart ska jag åka och festa med mina gamla lärare. Dom kan festa vill jag lova. Det är gott och mycket av allt. En fest hade temat ”En tråkig fest”. Vi fick då gå upp en trappa till en lokal där det hängde små ointressanta bilder på väggarna. Det serverades en ljummen, avslagen grogg och till det fick vi en torr skorpa. Därefter gick vi runt och tittade på ”utställningen”. När vi gått där ett tag började det forsa rök upp från trappan och begravningsmusik spelades. Vi gick ner och kom in till ett rum där det stod ett tjusigt dukat långbord med kandelabrar och en massa god mat. Groggen byttes mot utsökta drinkar. I dag tror jag inte att det är något tema utan fokuset ligger nog mest på baren. Jag väger upp det här spritliberala inlägget med bilder på fina blommor. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback