Fredag

I dag blir det bara en bild för jag är för lat för att tänka. I och för sig kan jag kolla om Britt har någonting av värde på sin blogg och så snor jag det…

 

Hon skrev att hon blev upprörd över att en strömmingsrestaurang blir kinarestaurang istället. Jag gillar också strömming men jag blir mer upprörd över att ingen berättat att vi ens haft en sådan restaurang här.

 

Sen gaggade hon på om att pengarna som ska gå till fotbollsarenan borde gå till kulturen istället.

 

Hon avslutar i alla fall roligt, så jag snor sista meningen rätt av trots att jag inte har några barn: Livet är orättvist, som jag brukar säga till mina barn när jag äter godis en onsdag och inte dom.
 
Det är synd att Alice alltid ska envisas med att släpa runt på sin fula björn. Bilden hade blivit mycket finare utan den. Men som Alice visar klart och tydligt: Ingen björn, ingen bild. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg dig på stan. Stor flagga över gågatan. Du skiner!!! /Cat

2013-05-31 @ 18:12:59
Postat av: Pernilla

Tack för varningen. Jag har fått mms om det där.

2013-05-31 @ 20:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback