Coolheten försvann

En gång när jag plåtade på Ung08-festivalen i Stockholm passade jag på att gå in i ett tält där det satt flera ungdomar som tog sig en snabb titt på mig och sedan fyllde de i blanketter om hur de tror att jag är som person. Lapparna fick jag med mig hem och jag blev glad för det var fina omdömen. De tyckte bland annat att jag verkade snäll, omtänksam och cool.

 

Det intrycket verkar tyvärr ha gått över för i dag var jag på Arbetarbladet och fick då den här kommentaren av en sportjournalist:

- Det är vissa saker jag inte förstår med dig. En sak är valet av din telefon. Du var först med iPhone men nu har du en gammal Samsung som inte ens kan ta emot mms. Ibland tänker jag att det vore skönt ha det som du, att leva i stenåldern och liksom skita i allt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback