Ladies night

Ulrika fick gratisbiljetter till Ladies Night och bjöd med mig. Först fick jag räkor, laxrullar, ost, kex och vin hemma hos henne och sedan fick vi skjuts dit. Alla kvällar med Ulrika är fantastiska så jag är helt nöjd, men Ulli däremot blev besviken på föreställningen.

- Det här var dåligt från början till slut.

- Men lite bra var det väl?

- Nej, det här var inte bra.

- Det har ingenting att göra med att vi var väldigt nära att kastas ut för att vi inte fick dricka alkohol där vi satt?

- Tror du?

- Ja, du var ju positiv innan det.

- Det spelar kanske in lite, men det här var riktigt dåligt. Tänk folk som betalat för det här. Jag fick biljetterna av en leverantör och nu har jag kastat bort två timmar så jag ska faktiskt ta och fakturera dem för detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback