Böcker

Författaren som jag plåtade i dag hade en annan författares bok hemma och omslaget till den har jag fotograferat. Jag passade på att plåta av det också. Själv har jag en bok hemma som jag ska lämna tillbaka till biblioteket i morgon. Jag väljer att gå dit då för den roliga bibliotekarien påpekade sist jag var där att det kommer hända någonting särskilt.

- På halloween ska jag klä ut mig. Kom om du törs! sa hon med spökröst. 

När jag berättade det för min granne påpekade hon att jag verkligen måste rycka upp mig. Veckans händelse kan inte vara att gå till biblioteket för att titta på bibliotekarien. Grannen tycker att jag måste sluta leva som en pensionär, men jag glömde nämna för henne att jag har en annan stor händelse den här veckan. Jag ska jobba med Lina i morgon och vi har sedan länge planerat att vi ska äta lunch på American Take Away i Sandviken. Det om nåt är en stor händelse. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback