Citat

Här kommer några citat från mina vänner som jag låter vara anonyma eftersom jag inte frågat om lov.

 

”Nu när jag fyllt 35 kan jag inte leva på mitt utseende längre, så nu måste jag börja jobba på min personlighet.”

 

”Det är inte så att jag är mörkrädd, men kan någon hälsa på mig ögonblickligen.”

 

”Match.com är fullkomligt livsfarligt, skitlätt att ställa till det. Har flera dejter på g, riktigt svettigt. En tjej ligger på och en annan tjej sov över igår, puh, inte van vid det här. Tur att tjejen i Skåne bor för långt bort och att en tjej i Stockholm var klok nog att lämna återbud.”

 

”Jag slits mellan mitt intresse för svensk politisk debatt och italiensk fotboll, vad är viktigast och vad är roligast? Fotbollen viktigast så klart, och debatten roligast.”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback