fredag

Jag plåtade en läkare i Falun i dag och på vägen hem svängde jag in till en nyöppnad affär. Det var mycket folk där inne, kön började nästan vid ingången och gick längs väggen hela vägen runt. När jag väl var framme vid kassan kom en dam med rullator sneddandes genom affären och med värsta pokerfejset pressade hon in sin rullator framför mig och hamnade således nästan först i kön.

 

Kollegan Per frågade tidigare om jag visste någon som vill hyra ut en lägenhet i Gävle och nu vill en vän till mig göra det så jag tipsade honom om den. Han svarade: Låter intressant! Har du telefonnummer? Min kompis Sonny blir ju frisläppt från kåken på fredag så det passar bra! Han säger "jag tar va fan som helst!"

           

Sedan kom ett nytt meddelande: Eller va det min frus syrra som ville ha den.... Jo så va det nog! Hon är intresserad. Skicka telenumret! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback