Jobb

Innan Dragon Gate i går hann jag även cruisa runt i en dubbeldäckare. Buss med chaufför fanns till förfogande mellan klockan 10-13. Ulrika dokumenterade när jag klev ur och satte mig för att arbeta.

 

Senare på dagen var jag fotoassistent eller om man ska kalla det flygvärdinna åt Henric och Joel som fotograferade Brynässpelaren Niclas Andersén.

 

Jag som fotoassistent lyckades snabbt skaffa mig egna assistenter. Paul hjälpte mig att rulla ut planet och Jonas och Lars-Erik rullade in det.

 

Under plåtningen landade ett snyggt blått plan och piloten som flög det heter Johan Wiklund. Han flyger från North Cape till Cape Town. Själv flyger jag till Gävle och så vänder jag där så att det inte ska bli så lång väg tillbaka.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback