Kalorier och annat gott

Ulrika kom förbi med julklappar till mig. Jag fick bland annat hjärtat som jag tyckte var fint hemma hos henne. ♥

 

Mina vänner Annelie och Katarina vet att jag brukar ge julklappar till fattiga barn och i år har de också bidragit med fina saker. ♥

 

I går fick jag ett fantastiskt chokladbud hem till mig. Det var från gulliga Annika. ♥

 

På kvällen var vi i Högbo och åt. Maten var utsökt och vi fick i oss överdrivet många efterrätter.

 

I dag firade mina släktingar min mamma så jag har tryck i mig smörgåstårta, bakelser och annat gott flera dagar i rad.

 

När vi ätit färdigt åkte jag vidare till en av flygklubbarna för där kläddes granen och det serverades julfika. Jag tyckte mig behöva lite till för det är ju synd att falla ur så här inför jul. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback