Traktor

Innan jul frågade de tvååriga Winston:

– Vad tror du Pernilla vill ha i julklapp?

Winston såg helt oförstående ut och svarade:

– Men hon har ju redan en traktor!

 

Det står förvisso en traktor på min gård men den är inte min. I går skottade jag uppfarten till huset och nu förstår jag precis vad han menar. Man måste ha en traktor. Så nu önskar jag också mig en sån.

 

När jag var barnvakt förra gången frågade jag:

– Har du någon sparbössa?

– Ja.

– Vill du ha pengar så att du kan stoppa dem i den?

– Nej, jag har redan pengar där i.

– Vad vill du ha då?

– Jag vill ha en traktor, en riktig traktor. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Då kan du skotta hos grannen också!!! :)

2014-12-29 @ 11:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback