Mathias "Bissen" Larsson

I dag drog jag på mig min Bissen-mössa och åkte till Köping för att hälsa på hemma hos honom. Lina och jag var där för att göra ett reportage. Hans 6-åriga dotter hade bestämt att hon också skulle prata med tidningen. Hon ville framföra att hon älskar sin pappa, att hon hoppas att det ska uppfinnas medicin mot spunk (som hon trodde att sin pappa hade när han fick en stroke) samt att hon vill vara med i Labyrint på tv. Labyrint är tydligen ett program där barn leker i slajm. Hon har tänkt ut att om det står i tidningen att hon vill vara med så ska tv se det och bjuda in henne. Hon är hur charmig som helst så hon skulle verkligen göra sig bra i rutan. Lina som tidigare köpt flera Bissen-mössor har gett bort alla så Bissen ringde till sportaffären och sa åt dem att trycka upp en ny med ett SAIK-märke på och den åkte vi och köpte på vägen därifrån. Därefter åkte vi hem till Lina och pysslade. Lina lärde mig göra fina pärlarmband och nu ska jag beställa egna pärlor. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback