Helgen

I går gjorde jag ett jobb i Härnösand och stannade sedan till hos Annika i Sundsvall för att äta mat och titta på OS-invigningen. Hennes son Simon blev mätt efter några tuggor och ville sedan ha en bulle och choklad.

- Hur kommer det sig att du orkar bulle och choklad men inte någon mat?

- Ja, det är mystiskt, svarade han.

Jag har i och för sig varit precis lika så jag förstår honom. Min bror sa tidigare att jag äter en köttbulle eller 100 kakor. På jobbet i Härnösand hann jag få i mig en massa gott medan reportern gjorde intervjun. Det var ett sorgligt reportage så jag hade en stor klump i halsen och kämpade för att inte börja gråta men det var ändå inget hinder för att få ner kakorna. I dag har jag också jobbat så klockan 20.00 ska jag fixa bilderna, för då kan jag titta på melodifestivalen samtidigt. I morgon ska jag jobba i Edsbyn. Till det här mindre intressanta inlägget kommer en isbild från Härnösand. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback