Foto

I morse när jag var in på biblioteket ville Helena ta en bild på mig. Det gör hon ofta och så lägger hon ut dem på facebook. I dag ville hon att jag skulle hålla upp en film och en blomma. Jag gjorde som hon sa. "Pernilla fredagsfilmtipsar!" skrev hon som rubrik. Filmen som jag "tipsade" om heter: Mina eftermiddagar med Margueritte. Helena hade beställt den filmen åt mig utan att jag bett om det. Jag fick ett meddelande som löd: "I morgon kommer en film som jag beställt åt dig." Servicen är utmärkt på Valbo bibliotek.

 

Efter besöket åkte jag och en tomte till Bollnäs på jobb. Jag lämnade tomtemor hemma och tryckte ner tomtefar i bagageluckan. I bildbeställningen som jag fått stod det att en jultomte skulle vara med på bild, men personen som jag tog bilder på hade sina tomtar så långt in i förrådet så därför tog jag med en egen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback