Viktiga datum

I dag var jag på flygklubben i Storvik för att repetera hur man ska göra när man flygspanar på bränder. Jag fick även en lista på årets bilbingo som börjar redan den 19/5. Min första gång som bilbingovärdinna är den 21/6, alltså på självaste midsommardagen och min andra gång är den 14/7. Jag noterade att advokaten, som även kallas gangsteradvokaten, inte står uppskriven alls. Den lilla luringen har lyckats smita undan i år. Klubben ska även prova att ordna bakluckeloppis. Det lutar åt att det kommer kosta 100 kronor att vara med och datumen är 18/5, 15/6, 13/7 och 17/8. Kom och spela, köp och sälj. För att piffa upp inlägget lägger jag ut en bild på en larv och Alice nos. Hon är ju så söt.  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback