Blandat

I veckan har det varit mycket jobb. Jag har bland annat fotograferat en till skådespelerska på Dramaten. När jag parkerade och gick från bilen kom Carl Philip körandes och då gömde jag min kamera så att han inte skulle tro att jag tänkte paparazza. Han var på väg till Hovstallet. Inne på Dramaten kom tv fram och undrade om Sven-Bertil Taube fick gå förbi mig samtidigt som de filmade och det fick han. Jag vet inte till vilket program det ska vara. På vägen hem från Stockholm gjorde jag ett jobb i Uppsala. Där träffade jag en tjej som har en åttaårig dotter. Dottern är jättearg för att hennes mamma nu är gravid igen, för hon vill inte ha något småsyskon utan en kattunge. Jag har även hunnit med att fotografera en författare, en stuntkvinna, en coach och en tjej vars syster dog första gången hon provade droger. Här är en länk till ett av jobben som jag gjorde i Tanzania. Jag lägger även ut en bild på en vovve som bor i det landet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback