Föreläsning

Så här skrev Britt i sin blogg:

”Vad är det jag ser? PW har en fotoföreläsning! Om hur man får ut det

mesta möjliga av sin mobilkamera bland annat. Bättre bild än det här kan jag inte få ur min mobil, så jag lär nog gå och höra vad hon har att säga.”

 

Britt hade sett flera affischer där det stod att alla på högskolan var inbjudna till att komma och lyssna på mig. Själv hade jag förstått det som att föreläsningen var för medarbetarna på högskolans tidning samt några från facket. 30 kronor skulle de betala också. Det är inte ofta jag fotograferar med mobilen men jag fixade ihop lite tips om det också så att de inte skulle känna sig lurade. Alla var snälla och glada så det kändes som en trevlig stund.

 

Kommentarer
Postat av: Britt

Klart du fixade det med galans! kram

2014-11-28 @ 09:44:15
Postat av: Pernilla

:-) Kram

2014-11-30 @ 20:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback