Kärlek

Nu har jag umgåtts med hönan Ina. Först ville hon vila i sängen och sedan kom hon in i köket för att fika.
 
Jag är i Sundsvall på kärleksjobb. Ett par blev störtkära vid en busshållsplats och ett annat par blev tillsammans efter en bilolycka. Läkaren sa först att tjejen som krockat antingen skulle dö eller bli ett kolli. Hon hörde det och bestämde sig för att läkaren skulle ha fel och det hade han, för tjejen satte sig upp. Då sa läkaren att hon alltid kommer att sitta i rullstol, men hon bestämde sig åter för att läkaren skulle ha fel och så reste hon sig upp och gick med en krycka. Läkaren sa då att hon alltid kommer behöva gå med den, men kryckan ställdes i ett hörn och så gick hon vidare. Då sa läkaren att hon aldrig kommer att kunna få barn. När hon blev gravid sa läkarna att hon aldrig kommer att kunna byta blöja, men det kan hon visst. Man ska nog inte lyssna så mycket på negativa människor.
 
Jag är hemma hos reportern där jag har fått en lyxmiddag och flera paket kakor som jag får ta med hem. I am a very lucky girl.
 
Nu sitter vi och lurar kroppen att det är helg. Fast vi luras bara lite för vi ska jobba i morgon igen.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback