Tanzania

I morgon stänger jag av mobilen och åker till Tanzania. Jag har fått ett fantastiskt fotouppdrag där så jag kan bara nås på mailen fram till den 19 oktober. Jag ska bland annat fotografera volontärarbetare och förhoppningsvis får jag även se många vilda, mätta djur.
 
Jag skrev till reportern nu:
Hej. När kommer du till Arlanda i morgon?

 

Hej Pernilla, nu är jag så orolig och nervös så jag vill inte komma alls.

 

Haha. Det kommer att gå bra.

 

Vi har nog planerat att vara på Arlanda kl 19, men ser du ingen så res ändå. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fantastiskt land!!! :) /Cat

2014-10-02 @ 16:39:11
Postat av: Britt

Grymt nyfiken på vad du ska göra :) Ha det så jättekul. Inte alla dagar man åker dit, så att säga

2014-10-02 @ 20:02:00
Postat av: hanna

Hehe. Den reportern känner jag igen. Hon är bäst.

2014-10-05 @ 20:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback