Helgen

Helgen har varit bra. Det var drag på pensionärsgalan i Örnsköldsvik. Andreas Weise var huvudartisten på kvällen och han var både trevlig och grym på scenen. Några av mina vänner har påpekat att den galan passar mig eftersom jag är som en liten pensionär. Jag går ytterst sällan ut och festar och dessutom tycker jag att det räcker med en aktivitet om dagen. På lördagen gjorde jag i alla fall två sysslor. Först roade jag mig på Alborgen. Det var gulliga Ulli som tog med mig dit. Vi lekte runt i tre timmar och försökte klara alla uppdrag i cellerna. Det var riktigt roligt. På kvällen var det också roligt när Gefle vann över Helsingborg. Den matchen såg jag hemma hos Mats som bjöd på popcorn. Det var stort. I vanliga fall brukar jag bara få bubbelvatten men nu hade han kostat på. I och för sig hade han istället dragit in bubbelvattnet så jag fick äta popcorn i lagom mängd för att inte bli törstig. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Popcorn o en halv halvleks massage!

2015-05-10 @ 21:56:58
Postat av: Pernilla

Sant. Du är snäll. Tack för det!

2015-05-11 @ 20:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback