Svenska Hjältar-galan

Det är roligt att göra jobb åt Aftonbladets Svenska Hjältar. Det gör jag ofta och gärna. I går var jag på galan i Stockholm. Det började med att alla skulle ställa sig upp för prinsessan Sofia. Jag antar att det var medan hon gick genom rummet för att sätta sig på en stol. Jag tar för givet att hon tyckte det kändes riktigt löjligt, men det var i alla fall en väldigt stämningsfull gala. (Den sänds på TV4 nu på fredag)

 

Själv är jag omgiven av flera hjältar jag med. För några dagar sedan då det snöat massor under natten pulsade jag iväg och ignorerade snön som fick ligga kvar bakom mig. Då kom en kille som bor några hus längre ner på gatan och plogade bort alltihopa med sin fyrhjuling. Dessutom har toaletten krånglat och en av mina vänner skickade då hit sin man som kom och rensade rören.

 

Det finns många fina hjältar. Här är en till. Hon heter Molly och alla kan gott resa sig upp när hon kommer in i rummet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback