Hjältar och skryt

Det är mycket jobb just nu. Jag åker bland annat runt och träffar många hjältar åt Aftonbladet. I dagens tidning har jag träffat Maria som har rest tre gånger till Samos för att hjälpa flyktingar och nu fortsätter hon att hjälpa på hemmaplan och öppnar inom kort ett boende för ensamkommande flyktingbarn.

 

I helgen var jag även i Ljusne på ett sorgligt jobb. Jag var där åt TT och bilderna är bland annat här.

 

Jag hann även med att fotografera en Alla Hjärtanskonsert i Sandviken och träffa ett kärlekspar i Uppsala. Kvinnan som jag fotograferade jobbar på biblioteket och hon tyckte absolut att jag skulle få se bibliotekets hemliga rum när jag åkt så långt. Där förvaras gamla och dyrbara böcker.

– Skryt om det här, för hit får inte allmänheten komma in, sa hon.

Jag tvivlar på att så många blir imponerade av det, men jag gör som hon säger och skryter lite. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback