Solvalla och stödhjul

Nu är jag hemma från några dagars jobb i Uppsala och Stockholm. I dag gjorde jag bland annat ett riktigt roligt jobb på Solvalla. (Jag lägger ut några bilder därifrån.)

 

Under tiden har 4-åriga Winston gjort framsteg i sitt liv. Sist han var och hälsade på mig berättade han att det var dags att lära sig cykla utan stödhjul, så han åkte hem för att öva. Dagen efter ringde han och sa att han hade övat färdigt, han kunde då cykla. I och med det tyckte han att det var läge att köpa motorcykelkläder och hans pappa följde gladeligen med till affären och handlade. (Jag har en liten 50cc cross i mitt garage som han siktat in sig på.)

 

Nu när jag kom hem från Stockholm ringde jag upp honom.

– Hej Winston!

– Hej faster!

– Hur är läget?

– Det är bra.

– Jag har en fråga. Du har ju bara kunnat cykla i några timmar och så köper du motorcykelkläder direkt. Vad tänker du om det?

– Ja, det är väl jättebra det.

– Men du har ju bara cyklat i några timmar.

– Sluta stör faster, vi äter faktiskt. Hej då. (Klick)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback