Värdighet

Britt och jag var på ett företagsevent i dag. Britt var seriös och tog med kameran så jag tjuvåker på hennes blogg. Här är länken till den.

Smörgåsklämmorna som Britt fotograferat var vår lunch. De var väldigt svåra att äta med stil, alla spillde och slaskade. Britt kastade det sista av sin.

– Kastar du maten? frågade jag.

– Ja, min värdighet fick sig en törn.

På en annan bild står jag på en stol. Det var givetvis inte min idé.

– Jag skulle vilja att du står i mitten bland stolarna.

Jag ställde mig där.

– Jag skulle nog vilja att du står på en stol med armarna utåt.

Jag tog av mig skorna, ställde mig på stolen och slog ut armarna.

– Det är så bra med dig, du gör som man säger. Du har liksom ingen värdighet.


Kommentarer
Postat av: britt

Din ovärdighet är bara en av alla dina egenskaper jag uppskattar

2016-06-16 @ 20:44:20
Postat av: Pernilla

Du är gullig du Britt! :)

2016-07-01 @ 14:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback